שיחות ללא הגבלה מאוקראינה לארץ

נסיעה עד 10 ימים ב-35 ש"ח בלבד !

*למצטרפים עד כ' כסליו

1

סים לייף סל

יש לרכוש סים אוקראיני של חברת לייף סל, או לחילופין אם יש ברשותך סים לייף סל פעיל אז אפשר להתקדם... אפשר גם להזמין כאן באתר סים לייף סל. (יש לך סים לייף סל ואתה רוצה לדעת אם הוא פעיל? חייג עכשיו 02-30-111-42 שלוחה 3)

2

הטענת חבילה

יש ברשותך סים מתאים. כעת עליך להטעין את התוכנית הבסיסית בסים. כדי לדעת כמה כסף צריך להטעין עבור התוכנית שלך, חייג מהסים הזה: כוכבית 161 סולמית, על הצג תעלה הודעה בה תראה את המספר שלך, וגם כמה כסף [גריבנות] צריך להטעין. אפשר להטעין גריבנות במספר 02-30-111-42 בשלוחה 1 (מומלץ להטעין יותר מהתוכנית)

3

מספר אוקראיני שלך

כדי שנוכל לבצע את התוכנית אנו צריכים שתיתן לנו את מספר הטלפון האוקראיני של הסים 'לייף סל' שלך. כדי לדעת מה המס' - חייג מהסים כוכבית 161 סולמית, על הצג תעלה הודעה בה תראה את המספר האוקראיני שלך.

4

תוכנית ללא הגבלה ''הכל כלול''

הגענו לגולת הכותרת... אתה רוצה לחייג ללא הגבלה לארץ, ועוד יותר: שמשפחתך וידידיך יוכלו גם לחייג אליך מהארץ לאומן עם מספר ישראלי ללא הגבלה וללא עלות, נכון? עכשיו תקבל מאיתנו 3 אפשרויות שיאפשרו חיוג ללא הגבלה:

5

1. חיוג ליקיריך בארץ

אתה בוחר עד 5 אנשים בארץ שאתה מתכנן להתקשר אליהם הרבה. עבור כל אחד מהם תקבל מאיתנו מספר טלפון ישיר מיוחד אליו. הכנס אותו לאנשי קשר בטלפון שישמש אותך באומן. וכשאתה באומן פשוט חייג אליו. החיוג ללא עלות. כמובן שהוא יראה על הצג את המספר הישראלי ויוכל לחזור אליך - גם זה ללא עלות עבורו.

6

2. מספר גישה

אתה תצטרך כנראה שיחות גם לאנשים נוספים בארץ, נכון? לכן אתה מקבל מאיתנו ''מספר גישה'' מיוחד, רושם אותו באנשי הקשר, וכשאתה באומן ואתה צריך לחייג למספר כלשהוא שאינו מ 5 הישירים, אתה פשוט מחייג ל''מספר גישה'', כשעונה - אתה מחייג את המספר המבוקש בארץ [ללא קידומות - כאילו אתה בארץ] וזהו. זה מחייג. כמובן השיחה ללא עלות.

7

מספר מזוהה

אם חשוב לך שאנשים בארץ יראו דוקא את המספר הרגיל שלך בארץ, בקש זאת מאיתנו. השירות הזה יעלה תוספת של 45 ש''ח [שים לב שתוספת זו מומלצת אך ורק אם אתה מתכנן לעשות ''הפניית שיחות'']

8

שליחת טופס

אז איך אני מפעיל את התכנית ללא הגבלה? אתה פשוט ממלא את הטופס האלקטרוני המצורף. ונציגים שלנו יחברו את זה וייצרו איתך קשר לאישור הרכישה. זהו. טיסה נעימה און האט געפוילט אלעס גוט'ס!

9

שימו לב !!!

במדינות שבדרך לאוקראינה - לא בטוח שהשירות יעבוד! כדי להעלות מאוד את הסיכוי שזה כן יעבוד שם, עליכם להטעין את הסים האוקראיני בגריבנות כך שיהא מוטען החבילה החודשית ועוד לפחות 200 גריבנה יישארו ביתרה.[111#*] ואז קרוב לודאי שהשירות יתפוס לפי עלות של כ 4 גריבנה לדקה [בפולין, הונגריה, ורומניה] / 7 גריבנה לדקה [במולדובה או בארץ ישראל] [עדיין לא מובטח]

01

1. חיוג ליקיריך בארץ

אתה בוחר עד 5 אנשים בארץ שאתה מתכנן להתקשר אליהם הרבה. עבור כל אחד מהם תקבל מאיתנו מספר טלפון ישיר מיוחד אליו. הכנס אותו לאנשי קשר בטלפון שישמש אותך באומן. וכשאתה באומן פשוט חייג אליו. החיוג ללא עלות. כמובן שהוא יראה על הצג את המספר הישראלי ויוכל לחזור אליך - גם זה ללא עלות עבורו.

02

2. מספר גישה

אתה תצטרך כנראה שיחות גם לאנשים נוספים בארץ, נכון? לכן אתה מקבל מאיתנו ''מספר גישה'' מיוחד, רושם אותו באנשי הקשר, וכשאתה באומן ואתה צריך לחייג למספר כלשהוא שאינו מ 5 הישירים, אתה פשוט מחייג ל''מספר גישה'', כשעונה - אתה מחייג את המספר המבוקש בארץ [ללא קידומות - כאילו אתה בארץ] וזהו. זה מחייג. כמובן השיחה ללא עלות.

03

3. מספר ישראלי

אתה מקבל מאיתנו מספר ישראלי מיוחד עבורך. שזה אומר: קרוב / ידיד מהארץ רוצה להתקשר אליך? אתה נותן לו את המס' הישראלי שקיבלת מאיתנו. הוא מחייג למספר זה, השיחה מגיעה אליך באומן! [כמובן שזו שיחה רגילה ולא בינלאומית...] כמובן מאליו שבכל החיוגים שאתה מחייג לארץ - ליקיריך וגם לאחרים, כולם יראו על הצג מספר ישראלי זה, ויוכלו לחזור אליך ללא עלות.

טופס תוכנית ללא הגבלה

 
 
*
*
*

המספר גישה שלך: 380735612730+

*
תאריך הפעלה
 
*
תאריך התנתקות
 
 
 

לא לשכוח להטעין גריבנות בסים האוקראיני (אפשרות להטענת גריבנות באתר אומן סטור או במערכת טלפוני 02-30-111-42

לגבי מספר ישראלי. אנחנו נחזור אליכם בהקדם.

100 גריבנה

15

200 גריבנה

27

300 גריבנה

39

400 גריבנה

50